بر میگردم

دوستان عزیز سلام
متاسفانه تا چند مدت نمیتونم وبلاگ رو آپ کنم اما قول میدم زود برگردم جائی نرین زودی میام

نظرات 6 + ارسال نظر
عسل جمعه 15 مهر 1384 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.Lov3.blogfa.com

سلامممممممممممممممم
کجا بابا؟
زود بیایا
منم اپم سر بزن هر موقع برگشتی
منتظرم

مسعود دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام
من اولین باره که به وبلاگتون میام و اولین باریه که وبلاگی به این زیبایی و متنوع می بینم بهتون تبریک میگم به خاطر این پشت کاری که دارید
مطمئن باشید با این پشت کاری که دارید و تلاش پی گیر میتونید خودتون و اطرافیانتون رو متحول کنید
خوش باش ندانی از کجا آمده ای
می نوش ندانی به کجا خواهی رفت
شاد باشید

نوید || پسر جنوب || چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 10:16 ب.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام آوا جان خوبی ؟ امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشی و هیچ غمی نداشته باشی .. هیجا نمیریم همینجا هستیم .. منتظر پست بعدی هستیم ! مواظب خودت باش یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب ||

نیما پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 02:16 ق.ظ

جلال دوشنبه 2 آبان 1384 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.ahooora.blogsky.com

سلام
مرسی از این که به من سر زدی
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی

شاهرخ دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام احساسات پاک و قشنگی دارید نوشته هاتون هم خوبه من پیشنهاد میکنم بهتون شعر و به خصوص غزل معاصر رو بیشتر در زمینه تصویر سازی مطالعه کنید و اگه دوست داشتید به وب من هم یه سری بزنید ۲ تا از غزل هامو نوشتم بخونیدش اسم وب من خاطر ه های بارانی است منتظر نظریات خوب شما هستم مثل بارون همیشه پر طراوت باشید مهندس شاه علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد